mizore-chan

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

vem fan bryr sig?!

Av Sanna larsson - 13 oktober 2012 01:26

Seriöst...VEM FAN BRYR SIG?!... 

Alla på bloggen skriver bara för att få fler att läsa ens inlägg...men seriously.. fan bryr sig?! >__>''

man borde skriva bara för att få ur sig hamma jobbiga saker, inte för att få uppmärksamhet från massa främlingar man inte ens vet vilka de är.

 

-sigh-..näe! snart borde alla atention whore's utrotas Dx 

 

man ska inte bry sig oom alla andra, och deras tankar. Man skall bara fokusera på sig själv, samt vad jag själv vill uppnå ^^

 

well,,, skall sluta waina (stavning?) xD aja xDD

 

hmmm...vad har hänt mig nu på senaste tiden då? ^^

well,......kommer inte direkt på nått xD 

har nyss kommit på hur man kan få sina egna ring signaler för iphone 8DD men,, shhh, it's mah little secret x'DD (Y) 

 

Jag , Michell och Ponpon har bestämt oss för att bo i korea ett tag i framtiden när vi fått jobb alla 3 ^^ vi kommer antagligen hyra en 4a :)) det är inte på värst dyrt i korea som man tänkt sig ^^ menar,, man får mer där än här i sverige xD 5000:- = ca 8000 000 000KRW ^^,, och en 4a kostar ca 3000 000 000krw där ^^ dock,, kommer ju att man ska betala lite före DDx som här i sverige. här betalar man väl,, 3 månaders hyra i föreväg?....det är dyrare med det där nere o.o'' och man kan bara stanna där i 90 dagar (3månader). om man inte skriver in sig där då dvs. ^-^

 

så....skall spara så mkt pengar jag kan :DD och försöka hitta mig ett bra jobb...om jag nu kommer få nått som har med mina intressen att göra o..o''

 

sigh...Dock,, kommer jag och ponpon att säkert slå våra chäfer Dx med tanke på att vi båda inte kan ta order från folk, så är den risken väääldigt hög DD':

vi...får kämpa med att hålla oss i skinnet i framtidens jobb ^^'' 

 

dock har Ponpon lyckats klara sig rätt så bra på sina deltids jobb :) inte har hon fått sparken ännu ^^'' ... dock har hon slutat massa Dx ... kommer ihåg när hon berättade om en liten pojke, som va från korea, ca 4 år, såg ut som Yooguen och va kpopare :'3 h-han kunde danca ''Ring ding dong'' och massa andra kpop danser!! ;__; han hette Leon. ^^ Leon kallade Ponpon för Ella-Unnie ^^ och ponpon kallade honom för Leo-yah ^^ 

 

önskar hon jobbade kvar med honom :C de va det bästa jobbet hon haft i guess ;WW; (som hon uppskattade mest).... Önskar att jag kunde ta jobbet i stället :// men...jag...vågar inte ;333; komemr inte vara mig själv Dx i dunno why dock Dx 

 

btw,,, troooor jag såg honom med hans mamma en gång när jag, ponpon och siri va ute på stan i sommras ^^ dock såg jag bara deras ryggar Dx 

vi satt lixom inne i femman vid Mcdonalds och jag kollade till vänter...
jag: o.o y-yooguen..? o.o''
Ponpon: huh? 0.0 -kollar mot dit jag kollar- vem? o.o

jag: hur såg Leo-yah ut?! OAO

Ponpon: well,, svart hår, fluffigt...like Yooguen...why? o.o

jag: hur såg mamman ut!?

ponpon: tonat,, ljust,,, hår till axlarna...lite kort...o..o''

jag: O^O...tror jag nyss såg dem!!  ;^; k-kan vi springa efter dem?!
alla: ........no! DDX 

(vi hade vart ute i värmen hela tiden,, de ville äta upp sina glassar) xD

 

till slut glömde jag helt bort min egna glass, och siri tog en sked från min glass x'D

i was like: GET YA OWN ICE-CREAM!! DDDDx< 

 

sigh...nu kom en skit deppig låt upp på kpop radion DDx FTisland-sarangalhee (after love).

 

asså,,, Hongki är min #1 idol som jag verkligen ser upp till, och vill att han ska lära mig att sjunga bättre !! ;WW; <3 

http://www.youtube.com/watch?v=hdjcKoC3C_o

 

 


 

 

 

 

 

 

 

oh my!!! nu blev jag skit sugen på att kolla på k-draman ''my girlfriend is a Gumiho''

här är en OST från den ^^

http://www.youtube.com/watch?v=X4-O8P6scoM







Annyeonghaseyo<3 ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna larsson - 1 mars 2013 00:48

    HEEYEY 8DDD    vet att det var ett tag sedan jag bloggade sist ^^''  but, imma all back now :DD so no need to worry anymore V^^v   är peppad att träffa 2 av mina bästa vänner sedan idag ^^ vi ska beställa hem lite sushi, lyssna på...

Av Sanna larsson - 26 januari 2013 14:19

Ska flytta timm min pappa nu :3 (Y)  FINALLY!!!! 8DDD   Mamma ska skriva över mig på pappa :3 så ska vi få en ny familje lägenhet :D    Då kan jag ha Tofflan hos mig ^^ (Tofflan = Min katt)   vet dock inte vart vi kommer hamna någonstan...

Av Sanna larsson - 11 januari 2013 03:03

Jo-ha,, (okay in korean). now i shall tell ya all a what's on my mind. . . .   1. jag stör mig gryyyyymt mkt på att de e massa skit musik på radion hela tiden. Menar,, de e ju fan baaaara Darin heeela tiden. >___>'' om dom nu äntligen tar i...

Av Sanna larsson - 25 december 2012 23:01

Har fått den dära hungern saken igen som gör att jag är hungrig typ 24/7... det började igår hos farbror när vi firade jul DDx om jag inte äter, blir jag totalt fucked up i min mage och med min matrutin ;___; min mage rejectar all mat vi har hemma....

Av Sanna larsson - 25 december 2012 05:02


Så som vanligt skulle jag fira julen först hos mamma på förmiddagen, och sedan med Larsson familjen på eftermiddagen.  När jag väl åkte till The Larsson's, så va jag skit hungrig. Hadde inte ätit alls... Så vart väl där kl 14 hos min farbror. (ha...

Presentation


Yo! ^^ är en anime/manga nörd som älskar japan och korea ^^
vill bara ha en blogg så att jag har ett ställe att skriva av mig på ^^ (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken Skol Linje Är Mer Populärt?
 Estet -> Teckning
 Estet -> Smyckes Smidare
 Estet -> Fotografering
 Estet -> Arkitektur-> Inredning
 Estet -> Arkitektur-> Bygge
 Frisör -> Styling
 Frisör -> Klippning -> Dam
 Frisör -> Klippning -> Herr

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards